Home

Sunday 1 April 2018

Saat Magika Bersama TWB



Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, Dia datangkan kita guruh & kilat. Puas kita menangis dan mencari di mana matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah.

Apa pun yang Allah beri pada kita bukan saje-saje tau. Semuanya bersebab. Ada mesej yang tersembunyi yang Allah nak kita fikirkan.

Allah temukan kita dengan seseorang tentu ada sebabnya. Allah tak temukan kita dengan orang yang salah. Semuanya bersebab. Untuk kita lebih dekat kepada Nya.

Alhamdulillah melalui Affni saya tahu tentang The Walking Beauty (TWB). Melalui TWB saya kenal Puan Ainul Shahrazad pengasas TWB nie.

Lama jugak saya ikut & cari info tentang TWB nie. Akhirnya Allah buka hati saya untuk join TWB pada 25 Mar 2018. Alhamdulillah syukur.

TWB Beautician Under Training 😍

Maka dengan itu bermula lar perjalanan saya dengan group TWB yang super ohsemm!! Yesss!! I'm officially a Beautician under TWB. And dah set up spa sendiri; Inspirasi Chanteq Home & Mobile Spa.

Saya tahu, ramai sahabat TWB saya dah alami saat magika mereka dengan TWB. Income dari spa yang terpernah mereka bayangkan. Income 4 angka sebulan, melancong bersama-sama & ada online group yang support each other. Wow sangat kan??

In shaa Allah this is my time pulak untuk dapat income 4 angka dari home spa saya sendiri. Ya, saya akan create & alami 'Saat Magika Saya Bersama TWB' pulak.


Tak sabarnya rasa. 😍😍😍



#saatmagikabersamaTWB
#thebeautywalkingproject
#twbYouth
#twbrawang


Rohaslina Binti Rozali
Founder Inspirasi Chanteq Home & Mobile Spa



2 comments:

  1. InsyaAllah aamin.. semoga dipermudahkan kak ☺

    Akak, i'll follow you. Follow Ee juga ye.

    ibuzahra.com

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Ee. Aamiin 😊. Semoga dipermudahkan juga utk Ee.

    ReplyDelete